Its been a long time, again!

Återigen har jag och Linus verkligen totalfailat på uppladdningsfronten. Jag har som tidigare haft sjukt mycket att göra på jobbet och massa annat! men men... Nu ska jag bättra mig, har fått ner riktigt mycket fet electro som jag bara måste dela med mig av.

Lite annat först och främst då, Helgen spenderades först på 18-årsfest i hölö, över förväntningarna. Lördagen spenderades i Nyköping, av att först ha blivit nekad av fitt-fadde på Tellus så blev de Volym. Snefylla + bortamatch, även om det inte blev mer än att sova, som jag tydligen är grymt på enligt en viss Oskar Selander, så måste jag säga att det ändå var en helt okey kväll!
Och bara för att jag delar med mig så mycket av min helg som varit så tycker jag att ni kan vara lite sköna och dela med er av eran helg, på tok för lite kommentarer på bloggen nu.
Om ni inte känner att ni gjort något speciellt festligt i helgen kan ni väl i allafall slänga in någon kommentar angående låtarna, eftersom idag bjuder jag er på en FET lista -
hela 10 låtar!


Jag lovar att uppdatera denna vecka, även om jag har mycket jobb!
Så stay tuned så att ni har den allra bästa musiken till helgen sen!

Put the base volume up!


Lily Allen - Everyone's At It (Nathan C & Eddie Kid Remix)

Junior Caldera vs. Jay Santi - What You Get Of Love (Mrak & Koba ft. Stas Relide Booty)

Oral Tunerz feat. Naan - Till You Drop (XM Den Electro Remix 2010)

Guenta K. - Pussy Killer (Scotty Remix)

Laidback Luke - My GOD (Guns on Demo Original Mix)

Robix - Take me to another world (Robix Electro RMX 2010)

Limelight - Ready or Not (Mondo Dub Remix)

Tom Mountain feat. Nicco - Dance Hall Track (South Blast & Crystal Rock Remix)

Quentin Mosimann & Dj Antoine - What Did I Say (Syskey Extended Mix)

Ivan Frost - Cuban Moscow (Taito Remix)
Yours Faithfully, Phillippo "Dropfoot"

Kommentarer
Postat av: Jonte

Kan du inte spela lite mer discodans? Jag gillar discodans.

2010-03-15 @ 20:31:15
Postat av: Phillippo "Dropfoot"

jo! tema discodans nästa vecka...

2010-03-15 @ 21:01:02
URL: http://electrohousemusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och mitt rum mår bra, hyllan skulle dock behöva sättas upp igen :D

2010-03-15 @ 21:34:55
Postat av: phillippo "Dropfoot"

haha, Nathalie... älskling, det va inte mitt fel! :D

2010-03-16 @ 21:47:55
URL: http://electrohousemusic.blogg.se/
Postat av: Cribbe

Kan ni inte köra lite rocka billy??? som man kan lyssna på när man sladdar med amazonen

2010-03-18 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0