Söndag.

Då var det söndag och helgens alla fester har nått sitt slut. Hoppas ni hade de lika kul som jag hade igår!

Nästa vecka kommer vi publicera en hel del toplistor och vi har tänkt att vi också ska utöka utbudet, så istället för att ha top 3 så kommer vissa listor vara top 5 och kanske ännu mer. Vi har tänkt att lägga upp listor på gamla så som nya låtar, bästa nostalgilåtarna och top 5, från min älskling, Afrojack! Så håll i er, nästa vecka kommer bjuda på sjukt grym Electro och House.

För att avsluta denna vecka så bjuder jag på ett par grymt sköna houselåtar med killarna från SHM, för den som jag själv ligger i sängen med fetaste baksmällan kan jag lova att det blir bättre när du lyssnat...


Steve Angello - Monday (Mescal Kid Vocal Edit)


Axwell & Sebastian Ingrosso - Together (Beat Thrillerz Remix)



/Phillippo "Dropfoot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0