Måndag tillägnad alla ElectroBangers

Alright, måndag... Egentligen ingen dag som vi hade sagt skulle vara update på. Men jag har suttit i några timmar nu och letat lite musik och jag kan meddela att jag hittar riktigt mycket grym musik och jag kan verkligen inte hålla mig till helgen, så därför MÅSTE jag verkligen släppa på hela 5 skittunga Electrobomber för alla er Electrokåta bangers.

Sitter just nu och lyssnar på låt nummer 1 (Paco di Bango's world) Den är SÅ jävla dirty, bli inte rädda över de lite skumma introt, den kommer igång, kommer igång totalt efter 2 minuter. "Let me see if Playboy got some more in the store for you, PLEASE PLAYBOY" ... och det är måndag, hoppas ni gillar det lite mycket som jag.


Orlando Voorn - Paco di Bango's World (Deadmau5 remix)


Nixon - 2012 (The Mastertrons Remix)


Lea Luna - Leaving for mars (Cold bank's Mega Monster Energy Mix)


Kalwi & Remi - Find you (Baby Directz Extended Mix)


The Naked Housewives - Stamina (TAITO Remix)





/Phillippo "Dropfoot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0