Fredagsmys?

ohja, det är ÄNTLIGEN helg! Om man ska ta något annat för en kort stund så måste jag säga att jag tror jag haft den sämsta fredagen av mitt liv idag, jobb och grymt trött... Ingen ugång ikväll inte, men förhoppningsvis blir det av imorgon i alla fall. Hoppas verkligen alla ni thugs är taggade på kvällens alla olika festligheter!

Hade hoppats på att Linus hade köttat in sin update vid de här laget, men icke! Jag blir först ikväll för omväxlingsskull! Därför bestämmer jag att vi kör en top 5 ikväll, Linus får helt enkelt anpassa sig. När det gäller veckan som varit i musikväg så har jag haft en grymt nice vecka med mycket jävla bra musik. Några riktigt tunga electrobomber som kom tidigare i veckan och mycket annat... Därför har jag tänkt att denna update ska vara lite mer åt de "lugna" hållet. Några sköna partydängor i ny tolkning. Så det är bara göra som vanligt, på med slirren, upp med volymen och KÖR STENHÅRT!!!


1. Phonat - Set Me Free (Simon Toogood 2010 Shake & Bake)


2. De Bos Vs. Daft Punk - On The Run (Marco Machiavelli Mash Up)


3. The Coolbreezers - Take Me (DJ's From Mars Remix)


4. Iyaz - Replay (Danyo Wallem Remix)


5. Akon - Right Now (Calle-A Electro Edit)




/Phillippo "Dropfoot"


Kommentarer
Postat av: auru

Under detta lugna tema tycker jag du valt schyssta låtar! :)

2010-01-22 @ 21:16:07
Postat av: Philippo Dropfoot

haha, tack gullet! syftade på att dom va lugna jämfört med dom tidigare låtarna jag lagt upp i veckan :D

2010-01-22 @ 21:41:49
URL: http://electrohousemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0