Fredag.

Då var det fredag, vilken innebär en top 3 lista från både mig och Philip.
Jag är först ut som vanligt vilket ger mig lite förtur att ni ska få höra på min toplista först! ;)
Det har varit väldigt svårt att välja låtar eftersom att det är den första listan jag publicerat någonsin och det finns så många favoriter att välja på. Men jag hoppas det pumpar igång househumöret på dom flesta utav er.

Jag tänkte lägga ut tre låtar med sköna electro bomber som får dig på det bästa partyhumöret!

Linus på Linjen presenterar topplistan.
  1. David Guetta feat. Estelle - One Love
  2. Honorebel ft Pitbull & Jump Smokers - Now You See It
  3. Steve H - Party Children (PH Electro Dirty Remix)

(om det inet funkar, testa uppdatera sidan)

Det var nog allt för mig, jag hoppas ni får en kanonkul kväll.

/Linus på linjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0