Fredag.

Helgen är här gott folk! Annars så är jag nyligen hemkommen från jobbet och såg till mina stora besvikelse att Linus redan hade uppdaterat sin lista. I fortsättningen tror jag att vi kommer lägga upp båda listorna i ett och samma inlägg, men det får framtiden visa!

Hur som helst är det Fredag och som utlovat kommer då våra top 3 listor över den gångna veckan! Som Linus påpekade har de varit väldigt svårt att bara välja ut 3 låtar för denna toplista eftersom det finns så grymt mycket att välja mellan. Jag har då valt en lite annan approach jämfört med Linus på grund av att mina dator är trasig så kan jag inte ge er en ihopmixad låt med dem tre låtarna i varandra. (kommentera gärna vad ni tyckte fungerade bäst) Sen har jag gått efter lite mer Smooth Electro/House, hoppas ni är taggad för dem galnaste låtarna från veckan, upp med volymen och kör stenhårt ikväll folks. SPÅRA!


1. Blackeyed Peas - I Gotta Feelin (Mattias & John Dabel)


2. Aerosmith - Dream on (BeMax & Whilliam Rise)


3. 3 - The Real Booty Babes (Djs From Mars Fm Remix)


(om låtarna inte vill spelas, testa uppdatera sidan)

Det skulle uppskattas om ni slängde in en kommentar på den listan ni föredrog med lite feedback till nästa uppdatering som troligtvis kommer ske på onsdag-lillördag. Ha en grym kväll nu allesammans och glöm inte att spåra! ;)


/Philippo "Dropfoot"

Kommentarer
Postat av: kristoffer fryk

När ska ni lägga upp bra musik? :)

2010-01-15 @ 19:19:32
Postat av: Philippo Dropfoot

haha, gubben då... Det är ju bra musik! Om inte annat så är det här andra dagen vi haft bloggen, så mer kommer, oroa dig inte :)

2010-01-15 @ 19:23:47
URL: http://electrohousemusic.blogg.se/
Postat av: calletutta

my name is muro

2010-01-15 @ 20:10:25
URL: http://noblogg.blogg.se/
Postat av: läsare

tkr att ni kan slänga in några spellistor till spotify etc. det skulle sitta som en smäck till helgens bravader

2010-01-16 @ 13:34:14
URL: http://elinklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0