Niki Belucci

Alltså, nej. Kanske inte världens bästa kvalité ljud och bildmässigt!
Men Niki Belucci, jadu. vad ska man säga, världens hetaste dj?

Garanterat en utav mina favorit dj's. Jaq tycker hon borde komma tillbaka till Sverige snart igen, hon var här senast 2008 så man tycker att det borde vara dags. Hon är värd hur mycket kred som hellst, från att vara modell/porrstjärna och sedan gå in och leverera sån här bra musik och underhållning. Det tycker jag är strongt gjort och hon klättrar bara på Top 100 listorna utav alla dj's. Nu världens mest efterfrågade kvinnliga dj.


Niki Belucci 2010-02-06
France Cherbourg Aston Club

För att se livesändingen klickar du bara på utåtpilarna i spelaren.


Här hittar du en livesändning som spelades in igår från Radio FG.
Niki Belucci @ Radio FG 17-02-2010





/Linus på Linjen

Kommentarer
Postat av: Moa

fast vadå var porrstjärna. Det är ju enda anledningen varför hon är så stor? finns många som är mkt mkt bättre.

2010-02-18 @ 20:11:17
Postat av: Anonym

Ja, du kanske tycker att det finns bättre kvinnliga dj's. Men jag diggar Niki Belucci och hon är känd för att hon bjuder på sig själv på scenen när hon spelar. Hon var inte ens en känd porrskådis så det är nog inte så mycket beroende på det. Men ja, Niki är fortfarande min favorit.

2010-02-18 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0