Linus lill-lördag

Lill-lördag, som nu är så omtalad... Jag har försökt funderat ut varför, jag tror att det kan ligga något i att det är då alla singlar går ut för att finna det sociala, närheten eller kanske till och med kärleken. Om jag nu skulle gå ut idag, så skulle jag varit ute för att röja.  Men nu ska vi inte gå så djupt in i det, utan jag tänkte bjuda på en härlig uppladdning för alla partysugna där ute.
Jag hoppas alla får en lyckad kväll, från början till slut!

Leroy Gomez - Everybody Dance (Frankie Gada Rmx)


Sequenza Meets Megastylez - Colour of My Dreams 2010  (Tom Cut & Rodolfo Aquino Intro Edit Mix)


David Guetta & Estelle - One Love (Chuckie & Fatman Scoop Remix)


Player & Remady - No Superstar (Van Date Style Remix)


Va inte dum inatt, använd gummihatt!

 

/Linus på Linjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0