Fredag som FAN!

Det är så jääävla hårt fredag och jag är grymt glad! Inget krök ikväll dock, jobb imorgon... men kanske tar mig en snurr in till stan och kollar in Black & White festen på Volym. Kan vara skönt att för en gång skull höra lite Hardstyle på krogen, hur ofta händer de i Nyk?
När man ändå är inne på de spåret så kör jag en top 5 med touch av riktig Sensation anda, Riktig flying high-House, så upp med volymen och kicka ass ikväll!


Mid Week Shopping Club - Ghetto Star (D.O.N.S. Dub Mix)



David Guetta - Memories (Bingo Players Remix)


Andrea Paci feat. Michelle Weeks - Big Mama (House Of Glass vs. Andrea Paci Remix)


ATB - 9 PM (Till I Come 2010 Reloaded Club Mix)


Sia -The Girl You Lost To Cocaine(Stonebridge Vocal Mix)




En annan rolig grej är tjejerna på "Lagombitch.blogg.se" körde en fin hälsning till mig och Linus, synd bara att dom inte kan gå ut på krogen, småflickorna... men dom kan ju festa på bra hemma med våran musik ;)
puss på er


/Phillippo "Dropfoot"


Kommentarer
Postat av: Anonym

RADIO 107.5

2010-02-12 @ 22:13:13
Postat av: Phillippo

bättre musik här!

2010-02-12 @ 22:28:05
URL: http://electrohousemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0