första dagen på veckan...

...har varit grymt jävla seg för min del! Vet inte vad de är, om det är en grymt seg baksmälle som hänger i sig från helgen, eller om det bara är träningsverken jag har från dansgolvet. Hur som helst så kom jag på att jag lika bra kunde köra en liten uppdatering när man ändå inte har något att titta på på tv, paradise har ju tagit slut...
För övrigt... Grymt dålig musik på krogen i lördags, de som skulle vara electrokväll, blev riktigt besviken! vilket gjorde att jag bara blev tvungen att fixa lite nytt hem till mig och här får ni resultat av vad jag lyckades skrapa ihop. Ni som va där i lördags kan ju avgöra vad ni föredrar!


Timbaland Vs. Nirvana - Smells Like The Morning After Dark (Dj's From Mars Bootleg)



David Guetta Vs. The Egg - Love Dont Let Me Go (Hytraxx Private Remix)


Stylus Robb & Simo - Old School (Maurizio Gubellini Remix)



Bobby Burns, Afrojack - Ghettoblaster

Dj Viduta - Harder They Come




/Phillippo "Dropfoot"

Kommentarer
Postat av: Sebastian Ingrosso

Tjena grabbar! En kompis tipsade om eran blogg, har lyssnat igenom det mesta och måste säga att det ser otroligt bra ut! Såg att ni tänkte lägga upp egna mixar. När kommer dem? Ser fram emot dem med tanke på att låtarna ni valt håller grym standard!



Fortsätt jobba hårt så kanske vi ses på en spelning i framtiden! :)



/Sebastian Ingrosso

2010-02-10 @ 00:09:45
Postat av: Linus

Tja Sebastiaaaaaaaaaaaaaaaan hur fan är läget? Tänkte slänga upp videos inom kort, sen egna mixar. Kul att du gillar de! Vi kan fortsätta hålla kontakt via mejl så kan du få prewiev!

2010-02-10 @ 18:34:33
URL: http://electrohousemusic.blogg.se/
Postat av: deadmau5

Hi guys!



whats goin oon. Freaking hilarious and great mix of crazy shit. Soon you'll be ready for the big stages. Have a nice weekend and I'll keep watching your blog.



Peace

Deadmau5

2010-02-14 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0