Fashbacks!

Åhnej vad glad jag blev idag när jag kom hem idag! För ett litet tag sen har min dator crashat och har, dom senaste veckorna, suttit på min mammas gamla jobbar-laptop, har har varit otroligt jobbigt! Nu däremot har jag lyckats fått fart på dumburken igen och tittade igenom lite smått och gott som funnits på datorn. Bland annat hittade jag dehär videoklippet från i somras - där Axwell bjöd på en galen show i Visby under sthlm's-veckan.

Helt sjukt att man tog upp kameran och började filma precis i rätt läge.
För ja, det är jag som filmar!
Love it !




Låt: David Guetta, Sebastian Ingrosso, Dirty South - How Soon Is Now




/Phillippo "Dropfoot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0