Bara för att...

Bara för att Philips dator har crashat igen, så tänkte jag lägga upp lite fler låtar. Så att ni alla blir nöjda och glada!
Vilken dag alltså, har hittat sån sjuk skön musik! Som bara pumpar igång adrenalinet här hemma. Party nivån är 100% inte nog med det så börjar det gå bra för bloggen, vi är med på några toplistor. Men nu ska jag sluta tjata om det, utan nu överlåter jag bloggen till era öron! Lyssna och njuut, mh örongoooodis.


R.E.M. - Losing My Religion (Tony Pryde remix)


Jack Holiday Feat. Roby Rob - Raise Your Hands (Christopher S. & Mike Candys Mix)



Clubzound - Club Is Back (Dirty Skool Mix)






Sen var det något önskemål om att vi skulle lägga ut en spotifylista, jag använder sällan spotify men har en relativt aktiv lista som absolut fungerar att lyssna på.
ElectroHouseMusic

/Linus på Linjen


Kommentarer
Postat av: MiniGod

Hey! Jeg vil bare si at playlisten din, linus (spotify:user:linusekstrand:playlist:5SwS2yRyCleJdpkgl28Lxl), er sykt nice! spiller den opp til flere ganger dagen. keep it up!

2010-02-17 @ 22:43:40
Postat av: Linus

Heje.

Vad kul att höra!

Ja, håll dig uppdaterad på bloggen, för mer musik blir det! :)

2010-02-17 @ 22:46:51
URL: http://electrohousemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0