Äntligen!

Sådär ja! nu är Phillippo och Linus på g med ny skön musik för er electro- och housetokiga bangers. Just nu sitter jag hemma hos Linus och lägger upp lite ny musik på Youtube, vi har bestämt oss för att köra med youtube klipp trots allt. Hoppas det inte ska bli några problem att lyssna på vår musik i framtiden.

Gällande musiken så har jag själv inte haft någon större update gällande musik i veckan då jag har haft på tok mycket saker för mig, därför hoppas jag att jag kan hitta lite godis bland linus alla låtar! Ger er en hel hög med feta låtar som ni kan skaka rumpan till för kvällens bravader! Allt som plåster på såren för dom gångna dagarna ni varit utan oss - Som i vanlig ordning, upp med volymen och njut

Survivor - Eye Of The Tiger /BuzZTech 2010 Remix)



Christian Cheval Feat. The Allstars - Drop it



DJ Solovey - Rock in Rolla


Laurent Wolf  - Walk The Line (Club Version)


Deadmau5 Feat. Rob Swire - Ghosts N Stuff (Vocal Mix)



Gregor Salto vs Chuckie - Toys Are Nuts


Joachim Garraud - Are U Ready (Chuckie Remix)






/Phillippo "Dropfoot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0