fredag baby

Idag är det tydligen fredag och jag har bestämt mig för att med denna dåliga uppdatering så ska jag köra upp en lista i veckan iallafall. Idag åker Philip till Thailand med ett gäng grabbar hoppas ni får en superhärlig semester!


Laidback Luke & Jayson Green - Looking For House Down 2010 (Csabinyoo Edit)



Afrojack - African latin lovers



Sidney Samson vs. Szintiboy - Riverside Boy (NanDee Edit)


Dj Sndrz & Chuckie -  Report To The Dancefloor (Afrojack Remix)


Chuckie - We Can't Hear Anybody Out There (Original Mix)


/ Linus på Linjen

Kommentarer
Postat av: Madeleine

GRYM MUSIK! Måste fråga hur du får de där youtube klippen sådär "smala" ? När jag lägger upp mina så blir det hela videon liksom.. Tacksam för svar ;)

2010-04-15 @ 17:20:35
Postat av: johannes

tjena,följ min blogg som updateras dagligen med nya bangers!

http://www.nattstad.se/DJ%20JC

2011-07-15 @ 00:19:08
URL: http://www.nattstad.se/DJ%20JC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0